90 cm

Idag hoppade jag Henke. Det kändes helt okej i uppvärmningen, jag fick fram henne hyfsat bra. När vi började hoppa så tappade hon fokus och blev seg. Jag kände inte när vi skulle hoppa av utan hon körde lite som hon själv ville. Mamma höjde hindret så Henke skulle behöva tänka lite mer, tillslut låg hindret på 90 cm. När jag red mot hindret hade jag ingen fart, jag var helt säker på att hon skulle stanna, men hon hoppade det och tog sig över det med god marginal. Jag var så chokad över att hon faktiskt hoppade.Duktig Henke.
 
 
Efter hoppningen gick jag på promenad med min skadade ponny. Så synd att hon inte är frisk för hon verkar så pigg och glad, väldigt busig just nu. Hon tar tag i kedjan, min tröja och även sprutan hon får medecinen i skulle hon ha i sin mun.
 
 

Kommentera här: